JIRAN TETANGGA

Saturday, August 27, 2016

Cerita Hujung Minggu Lepas

ASSALAMUALAIKUM...


Setiap minggu ada saja tempat nak jenjalan bawa budak kecik berdua ni....tempat yang paling kerap adalah di Legoland...Awisy sejak dari dalam perut mama dia ke sinilah tempat yang kami sekeluarga kerap kunjungi...semua dah ada annual pas memang rugilah kalau tak gunakan...


Seronok hati grandma bila tengok Awisy gembira bila ke sini..Dulu masa kecik banyak tempat permainan yang Awisy tak dapat nak naik tapi sekarang bila diukur ketinggian Awisy dah boleh menggunakan semuanya..masih ada juga permainan yang Awisy tak boleh naik lagi...


Hanya si kecik Damia ni jer masih belum faham lagi...kalau tidak pasti dia pun sama juga...tunggu besar dulu yer Damia...


Posing sekejap sebelum keluar jenjalan..posing macam ni pun boleh janji dapat bergambar bersama-sama cucunda2 kesayangan grandma...

p/s minggu ni tak tahu ke mana pula...


1 comment:

DUIT TABUNG