JIRAN TETANGGA

Tuesday, May 17, 2016

Demam Dan Selsema

ASSALAMUALAIKUM...
Lama rasanya tidak bersiaran di blog...cuaca pun tak menentu sekarang ni begitu juga dengan mama sekarang ni...demam dan selsema sedang melanda sekarang ni...menjangkit dari cucu-cucu yang pun baru lepas demam dan selsema...bila dah demam selsema ni memang remaslah semuanya lebih-lebih lagi bila hidung mula tersumbat...memang tak selesa rasanya...kalau budak-budak kecik memang kesian kita melihatnya bila dah kena selsema macam ni..nak tidur pun memanjang tak lena asyik tersedar saja...di bawah ini kita kongsikan doa untuk merawat selsema...mudah-mudahan berkuranganlah selsema mama ini...




6 comments:

  1. Syafakillah..
    Semoga cepat sembuh mas zull

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..tq for sharing this great doa..sama2 kita amalkan =)

    ReplyDelete
  3. moga semuanya cepat sembuh..Naura pun macam tu jguak on off je demamnya

    ReplyDelete
  4. assalamualikum dear Mas
    semoga cepat sembuh ya dari demam dan selsema tu
    biasa lah kalau demam atau selsema kalau tak berjangkit satu rumah
    memang tak sah
    take care ya

    ReplyDelete
  5. tq for sharing...
    aida selalu amalkan selawat shifa' :)

    ReplyDelete

DUIT TABUNG