JIRAN TETANGGA

Monday, May 9, 2016

Ambil Angin Malam

ASSALAMUALAIKUM....

Kononnya nak ke Aeon cari biskut si kecik Damia tu..bila dah masuk dan ternampak ke sini hubby terus tersinggah dulu ke sini..hubby memang suka makan sandwich kat subway ni lebih-lebih lagi yang tuna tu...


Order 2 ketul jer sebab sebelum keluar dah makan malam dulu...kongsi 4 orang...


Sesekali layankan jer selera hubby ni...Laju jer makannya walaupun perut dah kenyang...


Inilah dia barang yang nak dibeli tadi..biskut Damia jenama Happybaby berperisa apple dan brocoli..banyak perisa yang lain juga tadi...


anak mama pula sibuk mencari mee ni pula...memang dia orang ni suka sangat dengan makanan Korea..tu yang cari dan beli mee ramen buatan Korea ni...dah jadi viralkan bila makan mee ni terasa akan kepedasannya..tapi mama tak mencuba lagi lagi tak tahu la sejauh mana kepedasannya...esok boleh cuba rasa...kalau boleh lawan kepedasan sambal belacan kita memang betul-betul pedas la tu...


p/s bila dah makan boleh bagitahu dlm entri...

1 comment:

  1. waaa.. makan subway.. favourite saya jugak tu mama... mee ramen tu mmg ramai budak2 viralkan video dorang menikmati kepedasan mee ramen.. ada yang berjaya n ada yg kecundang. heheheh saya pun mcm terpanggil nak try tu. hahaha

    ReplyDelete

DUIT TABUNG