JIRAN TETANGGA

Sunday, April 10, 2016

Servis Kereta

ASSALAMUALAIKUM...
Hari ini ikut hubby servis kereta...masa servis dah cukup tempoh oleh itu sebelum terjadi apa-apa kenalah bawa masuk klinik dulu...tak ada pulak kerusi disediakan di sini...terpaksalah duduk tunggu dalam kereta ni dan menahan kepanasan sekejap...



Kesian juga tengok budak pomen dari dalam kereta ni...jenuh nak membuka tempat plug tu...mama amik gambar dari dalam kereta jer...malas jugalah mama ni ek...tak apa lah keluar pun bukan boleh duduk...kenapalah tak disediakan kerusi wahai anak-anak muda ni...jenuh mama duduk dalam kereta ni...tak apalah janji kereta mama kamu semua siapkan dengan baik yer..bila dah siap diserviskan bolehlah berjalan jauh dengan selamat nanti....


P/s kesihatan kereta perlu dijaga juga macam kita manusia ni kn ...


3 comments:

  1. betul tu kak, bila dah sampai tempoh untuk service...better bawak masuk bengkel je

    ReplyDelete
  2. salam mama singgah dari blog kak mia
    http://cahayakehalusankelembutan.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

    Aaron
    aarongrey112 gmail.com

    ReplyDelete

DUIT TABUNG