JIRAN TETANGGA

Friday, April 1, 2016

Grandma Beli Mainan

ASSALAMUALAIKUM...
Selalunya Awisy yang nak beli mainan...kali ni lain pula..grandma pula nak yang sibuk nak beli mainan brick ni...bukan apa nyer suka sangat tengok mainan kecik2 tu...jadi nak belilah mainan brick comel2 tu..sambil bermain boleh juga dijadikan koleksi di dalam almari bersama2 koleksi lego brick yang lain...kalau dah suka apa pun benda akan jadi cantik juga sebenarnya...


sebelum proses mencantumkan brick dilakukan...


Dah pun siap brick lego yang sudah dicantumkan...


p/s seronok kumpul walaupun harga murah jer...

2 comments:

  1. terbaik.
    menan ijat pun semua murah2 aje, mama.
    beli kan mahal, cepat rosak keje kan dek ijat.

    ReplyDelete

DUIT TABUNG