JIRAN TETANGGA

Monday, April 4, 2016

Awisy Nak Kawin

ASSALAMUALAIKUM...
Amboi ! Awisy dah nak kawin ke...seronok bukan main lagi Awisy bila tengok video tu...bukan main lagi dok menghadap video mama Awisy kawin kat laptop tu yer..seronok nyer dia...tapi nampak jelas muka Awisy macam keliru bila tengok video ni..mungkin pelik pada Awisy sebab tiada kelibat dirinya dalam video yang mama dan papanya ada...masa ni Awisy belum ada lagi sayang..Awisy masih jauh diawang-awangan lagi...



pelik agaknya tengok gambar mama dan papa Awisy masa ni...



2 comments:

  1. hi hi syuhada pernah keluar soklan dulu time tgk gambo aida kawin.
    nape gambo adik takde, ibu?
    alolo dik oii. time ni awak tu lom diusahakan lagi ler...
    kak nurin pun lom tercipta.

    ReplyDelete

DUIT TABUNG