JIRAN TETANGGA

Tuesday, September 1, 2015

Pumponthego Johor Bahru

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..


Dulu semalam ikut anak mama ke kedai PumpOn The Go ini...kedai ini terletak di Bandar Baru Uda..ada sale hari merdeka untuk pelanggan yang membeli semua barangan bayi di sini..sumber gambar...



Anak mama sekarang ini memang sedang sibuk mencari pump yang sesuai...pump ini memang mudah dan senang untuk kegunaan ibu-ibu yang ingin menyusukan bayi...terdapat banyak pump yang dijual disini dari yang murah harganya hinggalah ke harga yang mahal...anak mama nak beli pun mana yang termampu jer la...


seronok juga bila berada di kedai ini..bersih dan teratur jer semua barangan yang dijual di sini...pilih jer la mana yang berkenan di hati..


ruangan menunggu juga ada disediakan di sini..sambil menunggu isteri memilih dan melihat barangan di sini si suami boleh berehat dan menunggu di sini...


ruangan dalaman kedai PumpOnTheGo ini...


terdapat banyak pilihan pump untuk ibu-ibu menyusukan anak di sini...


Selesai juga bab memilih barangan yang perlu dibeli...dapat juga anak mama membeli pump yang berkenan dengan harga yang berpatutan...dapat pula free gift manual pump lagi..senanglah nak simpan stok air susu untuk adik Awisy nanti...

pada kawan-kawan yang masih mencari pump begini bolehlah membelinya di kedai PumpOnTheGo ini..kedainya berdekatan dengan pejabat PTPTN...yang berada di Johor bolehlah ke kedainya sendiri di alamat :

PumpOnTheGo
No.21-1,Jalan Padi Emas 1/5,
Uda Business Centre,
Bandar Baru Uda,
Johor Bahru.
Tel : 244 8768
Masa beroperasi : 10am-6.30 ptg
Facebook :  PumpOnTheGoJB

3 comments:

  1. Oh..., kakak selalu lalu tapi tak pernah singgah
    Senang kalau dah ada outlet yg kita perlukan barangannya.
    Utk adik dah dpt, Awisy beli apalah agaknya kat tu..

    ReplyDelete
  2. Memang kemas tengok kedai tu Mass..
    Senang nak cari barangan macam tu..

    ReplyDelete
  3. KAdang- kadang kedai mcm ni penyelamat bila emergency (susu bengkak)..Pernah satu kejadian saya alami. pam tertinggal di rumah ..Staff kedai sangat membantu..

    Aishah

    ReplyDelete

DUIT TABUNG