JIRAN TETANGGA

Monday, August 17, 2015

Awisy Dapat Mainan Masak-Masak Lagi

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Seronoknya Darwisy sebab dapat barang mainan masak-masak dari auntynya...bukan main excitednya Awisy...inilah salah satu barangan mainan yang disukai oleh Awisy...color pinky pulak tu lagilah suka dia...suka sangat dengan semua peralatan dapur...dah ada tokoh jadi chef ni.. bila dah jadi chef nanti bolehlah masakkan menu sedap-sedap untuk grandma yer..
  

Bila aunty dah bayar kat kaunter lagilah nampak keterujaannya...memang dah tahulah barangan mainan tu dah jadi hakmilik sendiri...terus jer bawa keluar dari kedai DIY tu..bertuah sungguh budak kecik ni...tak apalah senang nanti boleh kongsi mainan dengan adik Awisy yer..

p/s ikut siapalah awisy ni...minat sgt memasak...

6 comments:

  1. Dah selalu tengok grandma memasak itu yg Awisy pun nak masak juga:)

    ReplyDelete
  2. Salam...
    Singgah petang...
    sukanya diiiiiaaaaa

    ReplyDelete
  3. wah... moga jadi chef hebat nanti (^___^)

    ReplyDelete
  4. hehe..seronoknya Darwisy dapat mainan

    Maisarah singgah dari Blog MaisarahSidi.com :)

    ReplyDelete
  5. ikut grandma dia lah kan..comeinya menan tu nak pinjam boleh awis :)

    ReplyDelete
  6. Mestila ikut grandma dia ni, nanti Awisy boleh buka blog masakan mcm grandma dia. eheh.

    ReplyDelete

DUIT TABUNG