JIRAN TETANGGA

Sunday, June 7, 2015

Pelik Budak Kecik Ni

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Pelik sungguh budak kecik sorang ni...bukan pelik apanya sepatutnya budak lelaki suka dengan mainan untuk budak lelaki tapi Awisy pulak lain yang disukainya...ada juga budak lelaki kat kedai mainan tu tadi tapi budak tu elok jer ambil mainan patung Ultraman...senyum jer mak budak tu tengok Awisy ambil mainan masak-masak tu...

kalau pergi kat tempat barangan mainan mesti Awisy cari benda yang dia suka jer...yang peliknya barangan mainan masak-masak yang jadi perhatian Awisy...mainan yang lain sikit pun dia tak nak...memang bertuah sungguh budak sorang ni...itu juga yang jadi kesukaannya...kalau pergi mana-mana shopping mall mama dan papa Awisy terpaksa elakkan dari pergi ke tempat yang ada menjual barangan dapur...
kalau tidak mesti ada saja senduk atau sudip yang berkenan yang akan diambilnya oleh Awisy nanti...minat sangat dengan barangan dapur...tengok gaya macam nak jadi chef jer Awisy ni...bagus juga macam tu senang grandma nak suruh Awisy masakkan grandma masakan yang sedap-sedap nanti...bolehlah jadi kawan cuney juga ni...

p/s bagus juga ni besar boleh jadi chef...

0 000 jiran datang mendoakan mama:

Post a Comment

DUIT TABUNG