JIRAN TETANGGA

Friday, April 10, 2015

Mainan Baru Darwisy

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Darwisy ni memang jarang nak minta mainan dari mama dan papanya...kalau bawa Awisy jenjalan kat tempat mainan dia suka pegang-pegang jer...bila dah rasa lepas tu Awisy letakkan balik mainan tu..memang susah nak dengar Awisy merengek nakkan mainan biasanya...kalau mama dan papa Awisy tak belikan memang tak ada mainan agaknya Darwisy ni...kali ni papa Darwisy belikan mainan ni pula...mainan yang bercirikan pembelajaran...seronok juga Awisy dapat mainan baru ini...sambil main boleh belajar mengenal huruf dari bunyi kat pc laptop mainan ni. 

p/s Awisy mula belajar..

3 comments:

  1. Kalau permaiann macam ni memang bagus :)

    ReplyDelete
  2. salam sis...

    huhuhuhuhu....

    seronoknya dapat mainan baru

    ReplyDelete
  3. wah.. laptop mainan nie,, teringat masa zaman saya kecil2 dulu.. ada juga laptop mainan nie.. nie lah fav mainan nye..hehe :D

    ReplyDelete

DUIT TABUNG