JIRAN TETANGGA

Tuesday, April 28, 2015

Ada Saja Kerja Awisy Ni

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Ada saja kerja dan benda yang boleh dilakukan si kecik ni..baju basuhan mama Awisy pun boleh jadi mainannya...tengok jer la ni ! mama Awisy belum sempat nak sidai baju awisy dah sibuk buatkan dulu...sibuk nak menolong juga tu tapi bukannya nak menolong sangat tapi sibuk nak menyepahkan baju-baju tu...semakin aktif dan bijak budak kecik sorang ni...macam mana la bila dah ada adik nanti...memang haru dibuatnya...

p/s Awisy dah semakin membesar...

2 comments:

  1. Grandma lambat sangat nak buat itu yg Awisy nak tolong tu:)
    Bila ada adik secara otomatik dia akan lebih cerdik dari ini tau.. tunggulah.

    ReplyDelete

DUIT TABUNG