JIRAN TETANGGA

Monday, February 9, 2015

Shopping Baju Darwisy Saja

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Mama Darwisy memang pantang kalau ada sale kat Aeon ni...memang shopping sakan la baju Darwisy kat situ...semenjak dah ada anak ni memang mama Darwisy lebih utamakan baju Darwisy dahulu baru baju dia....siapa yang dah ada anak mesti akan merasa perasaan beginikan...kalau nampak sesuatu barang dan baju kanak-kanak mesti teringat anak-anak saja...pada kita sebagai ibubapa ini keperluan anak-anak itu adalah lebih penting lagi berbanding keperluan diri kita sendiri...kalau boleh semuanya untuk anak-anak saja...

p/s anak-anak adalah segala-galanya...

4 comments:

  1. Betullah apa lagi kalau tengok baju-baju comel geram kan
    Apa lagi kalau dah ada sale..

    ReplyDelete
  2. Bila dah ada anak, macam-macam kita nak buat untuk anak. Eh, macam saya dah ade anak je >.<

    ReplyDelete

DUIT TABUNG