JIRAN TETANGGA

Sunday, February 15, 2015

Selamat Hari Lahir Anakku

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
 

15 Feb 2015 genap sudah usia anak mama yang ke 25tahun hari ini... sekejap jer masa dah berlalu rasanya baru semalam mama melahirkan anak mama ini...

15 Februari 1990 anak mama yang kedua ini selamat mama lahirkan tepat jam 1 tengahari...betul-betul tengah matahari tegak di kepala...orang kata anak kedua ini ada sedikit sikap kedegilannya...lagi pulak tu masa lahir pun tengahari memang betul2 agaknya ada sikap  degil itu padanya...apa saja yang dia mahu lakukan dia pasti akan melakukannya dengan bersungguh-sungguh...


Hari ini mak ingin mendoakan semoga anak mak ini berjaya di dunia dan diakhirat...jadilah seorang insan yang mulia walaupun diri dihina orang...biar wajah kurang cantik tapi janji bahasa dan tingkah laku diri dijaga sentiasa...mak doakan moga adik dipanjangkan umur,sentiasa dimurahkan rezeki,sentiasa menjadi anak yang baik,berjaya dalam kerjaya dan moga bertemu jodoh dengan seorang insan yang beriman dan soleh yer...In sha Allah amin..

SELAMAT HARI LAHIR ADIK...
NURUL AZLIN BINTI DZOLKARNINE


6 comments:

  1. selamat hari lahir lynn... tua setahun dr eija hihi...

    ReplyDelete
  2. Salam. Slmt hari lahir buat anaknda Mas..

    ReplyDelete
  3. Ehhh sebaya Sha!
    Happy birthday anak kakmas :)

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday Adik. macam ni rupanya nanti anak dah besar. semoga nanti saya juga tabah macam mama jugak. Nak membesarkan 2 boys ni hehe

    ReplyDelete

DUIT TABUNG