JIRAN TETANGGA

Monday, February 9, 2015

Lena Ikut Suka

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...



Petang-petang ni memang sedap kalau dapat tidurkan...tengok jer si Kembang ni mana-mana tempat jer dia boleh melepak dan tidur....kalau dapat tidur macam kembang kan seronok rasanya...tak ada gangguan dan masalah pun...


p/s nak ke Nusa Jaya amik anakanda balik kerja...

6 comments:

  1. Kucing memang takde masaalah Mas, cuma orang je yg terlebih masaalah kan haha

    ReplyDelete
  2. Asal boleh je si kembang ni. Comel.

    ReplyDelete
  3. Ala comeinya si Kembang ni tidur.. mcm kucing saya, tidur berbantal lengan hehehe

    ReplyDelete

DUIT TABUNG