JIRAN TETANGGA

Thursday, February 26, 2015

Ikut Suka Hati Jer La...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Bila dah kehabisan bateri inilah jadinya...tak kira berada dimana saja tab itu akan tetap dicaskan dengan segera...kalau kat dapur kat dapurlah tab tu berada...tengoklah tu kat bakul bawang pun boleh jadikan...masalahnya kat situlah terdapatnya plug yang kosong dan tidak digunakan.. jadi bila dah kerap guna akaun Instagram memang kuatlah penggunaan bateri kat tab mama ni...jadi kena la off kan dahulu barulah kena cas kan tab tu sekejap....


p/s aman rasanya bila 2 org budak kecik ni tido...

5 comments:

  1. hihihihi mana2 pun boleh mama.. janji hp tu dpt cas secukup rasa kehkeh..

    ReplyDelete
  2. cantik bakul bawang mama hehe :)

    ReplyDelete
  3. hihihi...asalkan boleh..mana mana pon xpe

    ReplyDelete
  4. salam mama.. apa khabar? amboii.. smua tmpat dia cas.. hehe

    ReplyDelete

DUIT TABUNG