31 October 2014

# gaya hidup

Kupon Penjimatan

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Kebetulan semalam anak mama nak cari printer yang harganya murah-murah saja...cuma nak menggantikan printer yang biasa digunakan kat rumah ni yang dah rosak...jadi terpaksa jugalah cari printer yang biasa dan murah jer...kebiasaannya kat tesco ada jual barangan elektrik yang murah..jadi kami terus ke sana dan cuba survey dulu kalau ada promosi barangan elektrik minggu ini lagi bagus...

Kami pun ke Tesco Bukit Indah..survey punya survey memang kebetulan ada promosi barangan elektrik...printer jenama Canon Pixma di jual dengan harga Rm 160...alhamdullilah !! ada juga printer yang dicari,murah dan berjenama pulak tu...apa lagi terus angkat satu kotak masuk dalam troli...


dalam pada itu sempat juga mama rembat satu blander Penasonic ini...harga yang dijual pun murah hanya Rm39.90 sebuah...harga biasanya dalam 50 atau 60 ringgit sebuah...pantang nampak barangan yang murah cepat jer nak sambar...kihkihkih manjakan diri sekali sekala apa salahnyakan...


Kebetulan minggu ini ada harga perjimatan...setiap barangan yang dibeli dalam satu resit bernilai Rm30 akan mendapat kupon Rm5 dan jika bernilai Rm60 akan mendapat kupon penjimatan bernilai Rm10...dapatlah juga kami dua kupon penjimatan semalam bernilai Rm20...promosi bermula 30Okt-12Nov ini...

p/s mood sakit perut ni...

4 comments:

  1. Mieya belum pernah lagi berbelanja di Tesco. Jauh sangat dari kawasan rumah. hehehe

    ReplyDelete
  2. saya pon dapat kupon tu..baru berbelanja minggu lepas

    ReplyDelete
  3. Sekarang harga barang elektrik kita dah setanding dgn S'pore.
    Dulu kita sibuk kata brg letirk kita mahal... tapi sekarang dah murah kan Mas.

    ReplyDelete