06 August 2014

# wordless wednesday # wordless wednesday kucing

Wordless Wednesday # 464...Banyaknya Terdapat Di Pasaran

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...



p/s alang-alang dah boikot ni...

10 comments:

  1. salam mama.. dl kite xsedar, skang bru nmpk rupenya byk produk israel yg kita guna

    ReplyDelete
  2. kfc dengan pizza pun ada ea..
    kena bertukar selera ke marrybrown dan domino pizza.

    ReplyDelete
  3. jom boikot mama.... save palestin!

    ReplyDelete
  4. insyAllah...usaha cari inisiatif lain sikit-sikit...:)

    ReplyDelete
  5. KFC sekarang under Johor Corp, kan ke Tan Sri Ali Hashim yg beli
    So rangkaian sama macam Pizza mungkin tak terlibat kot..

    ReplyDelete
  6. nak boikot semua kadang2 terbeli jugak,, sbb dah beli baru perasan,, as long as mane yang kita termampu kita buat kan yang terbaik :)

    ReplyDelete
  7. Boikot selagi terdaya..(^_^)

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum kak masz, kena kental hati untuk boikot barang2 depa yang dah lama sebati kita gunakan. semoga berterusan boikot ini~~~

    ReplyDelete
  9. Banyak tu. Dan kebanyakan barang2 yg kita pakai.

    ReplyDelete