11 August 2014

# Legoland

Original Dan Jenama Lain

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Gigih semalam hendak menyiapkan robot lego ni tapi lego tiruan jer la...ini pun sebab dah terjumpa masa jenjalan semalam semasa beraya...tu yang beli satu untuk tengok hasil dan kualitinya...seronok juga sesekali main permainan budak-budak ni...nak bagi Awisy buat dia kecik lagi memang tak siap la jawabnya...dibuang dan disepahkan lagi lego tu nanti adalah...jadilahkan dapat buat lego yang murah ni...nak juga tengok perbezaan juga kualiti lego murahan ni...bila dah buat sendiri memang terasa kelainan lego yang original dengan yang lain jenama ini...memang terasa sungguh dan banyak perbezaannya...

p/s susah nak tiru barangan mahal ni...



7 comments:

  1. Tak kisahlah tiruan kerana apa pun dibuat ianya tetap mencabar minda utk membinanya tu..

    ReplyDelete
  2. lego jugak yang best kan mama

    ReplyDelete
  3. betul tu, byk sgt perbezaannyer kan

    ReplyDelete
  4. betul.. memang jauh beza original dan tiruan dari segi material dan precision nya..

    ReplyDelete
  5. ye ke? br sy tau.. (x penah main lego)

    ReplyDelete
  6. Benda tiruan ni walaupun gred AAA sekalipun tapi kepuasannya memang tak sama dengan yang asli kan.

    ReplyDelete
  7. Memang berbeza. Tapi tu lah. Nak beli yg ori mahal. TApi tahan lama.

    ReplyDelete