19 August 2014

# Review Pasaraya Koboi Johor

Jejalan Dan Bersoping Di Pasaraya Koboi

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
 

Pada hari minggu yang lepas kami sekeluarga keluar berjimba bersama...cadangnya hendak mencari barang-barang untuk majlis hari lahir Awisy nanti...kami sebenarnya semenjak duduk di Johor memang tak pernah pun sekali menjejakkan kaki di sini...pernah dengar cerita dari kawan-kawan jer tentang pasaraya Koboi ni tapi tak juga sampai-sampai lagi..kebetulan memang nak cari barang terus jer datang ke sini...harga barang-barang yang dijual disini memang berpatutan dan murah... 


Masuk jer ke sini Awisy memang dah suka sangat...apa taknya semua barang boleh digapainya...semua tempat Awisy pergi jenuh papa Awisy mengejarnya...


tengok la tu entah apa yang buat Awisy leka sangat tu...kami semua dah ke depan Awisy masih dok leka bermain kat situ...kalau tak perasan memang tak nampak Awisy ada kat situ...memang  bertuah sungguh budak ni...


Inilah tingkat ke 2 tempat barang-barangan permainan diletakkan...memang banyak dan bermacam-macam jenis permainan yang ada dijual di sini...


bermacam-macam jenis pinggan mangkuk terdapat di sini...pilih saja yang mana berkenan di hati...


memang rambang mata tengok semuanya ni...


pilihan baju dan t'shirt untuk lelaki,perempuan dan kanak-kanak juga banyak terdapat di sini...


seronok Awisy bila part nak beli barang-barang untuk majlis hari lahirnya ni...jom la kita layan gambar-gambar kat bawah ni..banyak tempat kami pergi tapi ada yang terlupa nak ambil gambarnya...





12 comments:

  1. tak pernah lagi pergi yang kat kulai ni mama,selalu pergi kat melaka..memang best la gi cowboy nie

    ReplyDelete
  2. Kakak beli aluminium tray pun di sinilah Mas
    Memang murah dan menarik sampai lenguh kaki:)
    Kakak tahu pun sebab anak dara kakak cari barang dgn ustaz dia di sini utk Maulidurrasul.

    ReplyDelete
  3. Singgah dari segmen url blog kak mia.
    Jom singgah blog mommy Irra => irrayyan.com

    ReplyDelete
  4. wah banyak barang jual dekat kedai tu
    memang rambang mata ni

    ReplyDelete
  5. kat tempat saya ada pasaraya cowboy di temerloh
    tapi pasaraya dah lama
    macam tak teratur
    yang ini best sebab nampak baru dan kemas :)

    ReplyDelete
  6. banyak pilihan barang dekat sini :)

    ReplyDelete
  7. memang bnyk brg dlm cowboy ni..jadi rambang mata plak..pening kpla nk cari brg..hehhehe

    ReplyDelete
  8. wow.. menariknya.. rambang mata KM kalau masuk sini..

    ReplyDelete
  9. singgah sini from segmen mialiana..^^.tak pernah masuk ag cowboy.dgr cite brg kat situ murah2..

    ReplyDelete
  10. wah. mcm2 ade kat sni :)

    ReplyDelete
  11. ni memang boleh borong sakan ni kak

    ReplyDelete
  12. wahh... borong jangan tak borong...

    ReplyDelete