05 August 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Jangan Ikut Cara Awisy Ini...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Macam ni la budak kecik sorang ni makan sekarang ni sibuk nak suap sendiri..kalau tak bagi nak marah jer dia...bila dah bagi macam ni pula gayanya...makan sambil menyiarap dan nasi tu pula habis berterabur di buatnya...dah mula nak belajar makan nasi suap sendirilah tu..bila dipujuk barulah Awisy makan elok-elok sambil duduk...nak kena pujuk perlahan-lahan baru Awisy nak buat elok-elok...betul tu budak yang baru nak belajar ni kenalah di tunjuk ajar dengan cara yang betul barulah dia boleh nak ikut dan buat...

p/s kena tunjuk cara yang betul...

7 comments:

  1. hehe..memang santai sungguh ni

    ReplyDelete
  2. Sedang membina akal tu Mas.
    Betul tak boleh nak terus marah sebab biasa budak kalau kita cakap baik-baik mudah dengar..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum mama... lama saya tak singgah kat sini...
    Mama dah ada cucu? waaa dah dapat penyeri... saya ni belum lagi dapat bagi cucu kat mak ayah saya... mama pun tolong doakan saya jugak ye....

    ReplyDelete
  4. Budak baru belajar camni la caranyerr ..Kita yang tua ni la yang kena bagi tunjuk ajar agar diaorag lebih faham..

    ReplyDelete