12 August 2014

# cerita grandmama

Family Kawan Anak Mama Datang Beraya

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
 

 Family kawan anak mama datang beraya pada hari Ahad yang lepas..terima kasih yer sebab sudi datang ke rumah...hanya kuey teow goreng dan kuih muih saja yang dapat kami sediakan tempohari...anak mama dan kawannya dulu belajar di tempat yang sama di Politeknik Melaka...


Setelah menjamu selera kami semua berbual bersama-sama sambil makan kuih raya dan minum air panas...bermacam-macam topik yang dibualkan...rancak sungguh hubby berbual bersama hinggakan tak sedar hari dah jauh malam...tak apa la kan setahun sekali datang dan berbual lama sedikit...semoga ikatan ukhuwah akan tetap terjalin selamanya...

 p/s eratkan silatularahim...

4 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah pagi Mama..seronaknyer bila ada tamu bertandang ke rumah kan Mama..

    ReplyDelete
  2. seronok tengok gambar ni mama
    ada yang tertidur
    kucing tu tidur jugak ke? :)

    ReplyDelete
  3. Seronok dapat jumpa kawan2 kan Mama

    ReplyDelete