06 July 2014

# DIY # sudut ilham

Perubahan Apa Yang Boleh Menarik Hati Di Ruang Tamu Ini

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Memandangkan hari ini ada masa terluang jadi mama nak mengubah susun atur ruang tamu mama hari ini...dah lama rasanya tak ubah suai memandangkan tiada kesempatan masa...nak cuba cari perubahan apa yang boleh membuat ruang tamu mama ni nampak berlainan dan segar semula lagi pun tak lama lagi kita akan menyambut bulan Syawal jadi tak salah rasanya nak ubah sedikit...rasanya nak cat sedikit dinding ruang tamu ini bagi menampakkan kelainannya nanti...moga lepas ni akan bertambah cerialah rasanya bila duduk diruang tamu ini...


Entri berkaitan..


7 comments:

  1. ayie suka susun atur tu menampakkan ruang jadi luas.. hehe

    ReplyDelete
  2. Memang elok buat perubahan kan.. tidaklah jemu dgn suasana yg sama je.. Selamat berdekorasi ye..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum, irrayyan.com datang singgah dari segmen kak mia dan follow blog ni..selamat menyambut Ramadhan ;-)

    ReplyDelete
  4. Baru lah ceria kan kalau rumah kita berseri? :)

    ReplyDelete
  5. wahh dh chantek ruang tamu umah nek nii., iHHks

    ReplyDelete
  6. pndapat husna mama cuba jadikan satu bahagian je supaya tak terlalu sarat.. krusi kayu blakang sofa boleh letak kat tingkap.. manfaat utk yg dtg ziarah ramai2..:)

    ReplyDelete