15 July 2014

# Aiman Nuqman # Muhamad Darwisy Zulkarnain

Cerita Hantu Pun Boleh Layan

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Memang pelik pulak budak kecik 2 orang hari ni...selalunya mesti nak buka rancangan kegemaran mereka jer tapi hari ni aunty Awisy buka cerita hantu hindustan boleh pulak dia orang tu dok menghadap tv...macam paham jer bila tengok cerita tu...macam-macam perangai budak kecik 2 orang ni...sekejap okay sekejap tak okay...tak apa la janji mereka berperangai elok jer hari ni....kekadang tu ada juga mereka buat perangai tapi biarlah budak-budak memang macam tu janji mereka tak menangis atau mengacau sudah la...

10 comments:

  1. Wah beraninya tengok momok... he he he

    ReplyDelete
  2. Hehehehe antuuuantuu larik larikkk ..Leh pulak dua org tu duk tgk citer antooni Mama ..Takper la bulan poser antoo kena ikat hehhehee ..Tgk ler tgk lerr

    ReplyDelete
  3. Macam itulah budak. Kalau yg satu suka mesti yg satu akan terikut sama.
    Entah faham entahkan tidak tu Mas. Kalau dia takut maknanya faham, kalau tak takut tu sekadar tengok ajelah tu:)

    ReplyDelete
  4. tak takut dorng tu... tak pa mama janji dorang senyap... xkacau kita bt keje kan... hehe

    ReplyDelete
  5. hee.. minat ek budak2 tu tgok cite seram..klu Aisyah..dh tkut nk tgok..kehkeh

    ReplyDelete
  6. budak2 skrg dh advance mama...

    ReplyDelete
  7. Alolo..comel perangai depa dua ni..hehe

    ReplyDelete
  8. aii abang xtakut ka tengok hantuuu

    ReplyDelete
  9. hahaha..mungkin suspen kot cerita tuu..

    ReplyDelete