25 June 2014

# cerita makan

Sarapan Burger Buatan Sendiri

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamulaaikum...


Sepatutnya ini adalah entri pagi semalam tapi tak sempat nak masukkan gambar dalam laptop terpaksalah hari ni baru dapat mama postkan entrinya...lama juga la dah tak buat burger sendiri di rumah jadi kali ni kita buat sendiri...dapat bersarapan dengan burger buatan sendiri di rumah memang seronok rasanya...ikut selera kita nak letak bahan apa kat burger tu...

p/s bab makanan segera ni mmg cepat habisnya...

11 comments:

  1. kdg homemade burger di rumah lagi sedappp dr kedai hehehe

    ReplyDelete
  2. tiba2 teringin nak makan burger plak..hihii

    ReplyDelete
  3. Salam Mama ..wah sedapnyerrr ...........

    ReplyDelete
  4. wah inti pun lain dr yg lain tu ...

    ReplyDelete
  5. buat sendiri lagi sedap kan mama...hee

    ReplyDelete
  6. Betullah kalau buat sendiri ikut sukalah nak letak apa
    Tapi kakak ni malas tau Mas sebab belakang rumah kakak jual berger tu yg senang beli kat dia je..

    ReplyDelete
  7. kite pun rajin buat burger kat rumah, tapi daging ayam ayamas la heheee

    menu best untuk sahur nanti :)

    ReplyDelete
  8. betul tu mama.sndiri buat sndiri rasa sendiri letak bahan

    ReplyDelete