20 June 2014

# Cerita Aiman Nuqman # Muhamad Darwisy Zulkarnain

Cara Nak Menyepahkan Mainan

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Selepas makan inilah kerja budak kecik 2 orang ni....ini adalah masa bermain bagi mereka berdua...saja grandma biarkan mereka berdua ni bermain dengan sepuas-puas hati mereka...sorang tukang angkat dan sorang lagi tukang punggahkan barang-barang mainan tu...dah macam kapal karam jadinya tapi grandma biarkan sehinggalah mereka kepenatan dan kehausan...selalunya bila dah kepenatan dan kehausan begini bagi susu mereka berdua akan terus lena dengan cepatnya...

p/s masa bermain memang masa yang menyeronokkan bagi mereka..

7 comments:

  1. tudia...hehe sepah jgn tak sepah..comel2..:D

    ReplyDelete
  2. salam singgah
    www.irrayyan.com

    ReplyDelete
  3. suka la tengok diorang berdua ni :)

    ReplyDelete
  4. hihi senang nk sepahkan, nak kemas tu lah bercinta. tapi anak anak ni dorang berkembang kan dgn bermain semua ni..

    ReplyDelete
  5. Hehehe bagus grandma nie hahaha

    ReplyDelete
  6. penat la granma nanti mengemas :)

    ReplyDelete