11 June 2014

# blog

Bila Semangat Menghilang Terasa Nak Tutup Blog Ni...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...



Sejak kebelakangan ni semangat nak berblogging terus down...entah la kenapa aku pun tak tahu kenapa jadi begini...semua semangat nak berblogging seperti dulu luntur sudah rasanya...jiwa terasa kosong ! nak menaip entri pun terasa sangat berat sekali jejari ni nak bergerak..terasa macam nak tutup jer blog ni atau biarkan saja ianya berlapuk...tapi terasa sayang pula dengan blog yang tak seberapa ni...

wahai semangatku kemanakah dikau menghilang...datanglah dan pulihkanlah kembali semangatku yang dah pergi menghilang entah kemana agaknya...mohon maaf pada kawan-kawan alam maya jika lama mama tak datang bertandang ke blog kawan-kawan...



Ya ! Allah jika suatu saat aku kehilangan harapan dan arah tujuan, berikanlah pada ku keyakinan bahawa TAKDIRMU lebih baik dari semua yang ku inginkan dan impikan...


10 comments:

  1. ada kalanya mmg begitu . tentu akan jumpa sesuatu yg boleh mengembalikan semangat nanti ...

    ReplyDelete
  2. Be strong :B Jangan sedih-sedih mama. Mama kan kuat. Tarik nafas dan hembus. Moga Allah permudahkan jalan kehidupan mama. Amin :) Keep smiling ma.

    ReplyDelete
  3. Aina pun pernah rasa macam tu..tapi bila tengok orang dapat macam2 melalui blogging, terus semangat :D
    Semoga semangat berblogging kembali seperti dulu :)

    ReplyDelete
  4. 'Semangat yang hilang... Cari balik la' hehe tu motto saya waktu bergelar pelajar dulu.. Mama pun sama la- cari balik semangat yang hilang tu.. heheheh

    ReplyDelete
  5. saya pernah rasa macam ni
    tapi takpe mama, nanti ada la tu mod
    insha Allah
    take ur time :)

    ReplyDelete
  6. buat pulut kuning mama.. ambik semangat. haha

    ReplyDelete
  7. Jangan ditangisi pemergian. Anggaplah ianya perpisahan sementara sebelum ditemukan semula di sana nanti. Buat masa ini, jalani kehidupan sebaik mungkin. 3 perkara yang tidak akan putus dengan roh adalah - ilmu yang bermanfaat, sedekah/wakaf dan doa anak soleh.

    ReplyDelete
  8. Mama ..sabar yer Mama ..Jgn la tutup blog huhuhuhu ..
    Mama fikir msak2 rehat byk2 ..
    Moga Mama akan mendapat ketenangan ...
    Lya doakan Mama dapat buat yang TERBAIK tau ..
    Sayang Mama selalu mmmuaaahhh mmmuuaahhh..

    ReplyDelete
  9. Iman manusia pun turun naik.. semangat pun sama kan..semua akan rasa macam mama maszul rasa,, Harap mama kuat dalam apa2 pun urusan,, semoga Allah permudahkan pilihan.. ameen :D

    ReplyDelete