23 May 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Demam Nak Tumbuh Gigi Geraham

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Kesian nyer Awisy demam pulak dia...semalam elok jer tapi mama Awisy cakap badan Awisy dah mula dari malam tadi...kesian nyer cucu grandma ni tak sedap badan yer...sebab Awisy demam ni mungkin nak tumbuh gigi geraham dia...bila buka mulut grandma nak tengok Awisy tak bagi...bila pujuk-pujuk barulah Awisy buka mulutnya... elok jer nampak gigi geraham Awisy dah mula nak timbul...itu sebab makan pun dah berkurangan sangat tak macam selalu...

p/s sedih nyer dia...

3 comments:

  1. Ash ni pun tunggu masa jer ni mama, tapi memang betul dia tak bagi kita tengok gusi dia... saja dia cover dengan lidah dan tutup mulut... get well soon Awisy....

    ReplyDelete
  2. Keponakan saya kemarin juga mengalami hal seperti ini. Ternyata, geraham belakang atas tumbuh. Alhamdulillah. Cepak sembuh, dek.

    ReplyDelete
  3. Ala siannya... cepat sembuh

    ReplyDelete