25 May 2014

# cerita anak-anak

Belajar Bermain Gitar

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Dalam keadaan yang tak senang hati sempat juga layan anak dara sorang ni belajar bermain gitar...bukan senang nak belajar bermain gitar ni ! kena ada caranya juga ! bukan main bantai petik tali gitar tu yer..nak kena tahu kotnya nak kena pandai tunekan tali gitarnya...macam-macam nak kena tahu dan pelajari..

macam manalah anak dara sorang ni boleh tersuka pulak nak bermain gitar ni...kalau nak bermain gitar ni kalau kena cara dan ketekunan pasti akhirnya akan pandai juga...sekarang ni dah boleh sedikit-sedikit anak dara sorang ni memainkan gitarnya itu mengikut caranya sendiri...kena belajar dengan lebih tekun lagi yer wahai anakanda kalau nak mahir memetik tali gitar tu..

p/s nak ikut Najwa Latif ke...

3 comments:

  1. Aktiviti yang ok dari melepak tak tentu arah

    ReplyDelete
  2. wah main gitar ni...sy pn gitar dah jd pameran gantung kat bilik...agak lama tak main...nak tune pn dah tak reti.hehe

    ReplyDelete