07 April 2014

# cerita grandmama

Telan Air Liur Jer La....

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum....

Cuaca panas sekali hari ini...tekak ni sentiasa dahaga jer...belek gambar terpandanglah gambar cendol pulut..aduh !!! tengok gambar ni jer dah boleh sawan dibuatnya...apa nak buat telah air liur jer la...sedapnyakan kalau dapat relax sambil minum cendol pulut...tambah lagi disertakan dengan rojak petis memang teramatlah sedapnya....


7 comments:

  1. amboi mama. lamanya tk dtg sini. header da berubah. ngee. terliur ke mama nk mkn cendol tu? pergi carilah mama. jgn idam lame2. ;p

    ReplyDelete
  2. haah... sekarang saya pulak terliur dengan tengok gambar tu hahahaha...

    ReplyDelete
  3. Sedapnya cendul pulut...

    ReplyDelete
  4. sedapnyyaa...t if try cendol pulut mlake pulak..hehehe

    ReplyDelete
  5. sedapnyer nengok..terliur

    ReplyDelete
  6. Kalau pergi Benut dari JB ikut highway Air Hitam masuk susur selepas bayar tol ada tempat jual cendol macam-macam variasi tau. Kakak suka singgah situ. Biasa kakak ambil yg campur pulut dan durian ummmphhh... memang sedap sangat:)

    ReplyDelete
  7. cendol pengubat tekak.dikala musim panas kan mama

    ReplyDelete