08 April 2014

# cerita grandmama

Masih Sempat Nak Berselfie Dalam Kereta

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Semenjak ada monopod ni asyik la berselfie saja...pantang ada masa jer ! berhenti kat lampu isyarat pun boleh berselfie bersama hubby..tengok la ni bukan main beso lagi mama tepek gambar kat sini...hubby pulak layankan jer perangai mama bila nak berselfie ni...nasib baik la hubby layan perangai isterinya yang gila-gila suka berselfie ni...sorry la ayang ! tertepek gambar beso kat sini yer...hehehee...


8 comments:

  1. bila lah hana nak beli monopod ni.hehe

    ReplyDelete
  2. hihi.
    makin srnok berselfie kan bila ada monopod.

    ReplyDelete
  3. Hehehe ..biler benda dah ada depanmata kena la guna...
    Kalau tak buat perBELI ..tak gtu Mama hehehe..
    Nasib en hubby LAYAN jerr ...
    Tgk abang cam garang jer Mama ...
    Kirim salam yer hehehhe..

    ReplyDelete
  4. Amboi akak... suka sungguh berselfie sekarang ni :D

    ReplyDelete
  5. xpe kak..selfie je..xde org nak marah..hehe

    ReplyDelete
  6. sekarang ni kan dah trend selfie ..no hal kalau kalau kamu nak selfie gak

    ReplyDelete