14 February 2014

# cerita grandmama

Kegilaan Pada Instagram Terjadi

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Semakin menjadi-jadi kegilaan mama sekarang ni kawan-kawan...jangan salah sangka yer kegilaan yang mama maksudkan tu adalah memuat naik gambar kat instagram mama ni...bukan apa sebenarnya mama memang suka sangat tengok gambar-gambar yang ada kat instagram ni....

bermacam-macam gambar ada dalam akaun instagram mama ni gambar makanan,gambar pemandangan tak kira gambar apa yang menarik pasti akan mama masukkan di sini....jom kawan-kawan follow mama kat Instagram mama ni yer...

16 comments:

  1. salam mama...dah lama betul tak upload gambar kat IG...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam....yer ke...mama ni je yg kemaruk skg ni...:)

      Delete
  2. sama laa ngan zara.. haha.. jom folo mmolo.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam zara....okay boleh saja...:)

      Delete
  3. sama jer dengan farah mama, dah lama gila instagram ni dah... ok nanti farah follow mama... *_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam farah....oh yer ke sama la kita...okay..;)

      Delete
  4. Replies
    1. assalam anum...jom2 juga...:)

      Delete
  5. Kadang-kadang simpan gambar kat situ. Nak simapan dalam pc takut kena virus..

    ReplyDelete
  6. Macam-macam dengan orang kita sekarang ni bila cerita tentang istagram.

    ReplyDelete
  7. nak follow insta mama maszull jugak la!hee

    ReplyDelete
  8. saya pun byk upload gambar kat IG daripada FB..FB dah xberapa aktif sgt skg neh..

    ReplyDelete
  9. sama la, rasa terhibur tengok gambar2 kat IG^^

    ReplyDelete
  10. sekarang musim IG plak... :)

    ReplyDelete
  11. rajin ber IG..memang seronok kadang² tgk :)

    ReplyDelete