HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Monday, January 6, 2014

Seronok Berjimba Hujung Minggu Di Legoland

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Seronoknya dapat jalan-jalan ke legoland semalam...memandangkan Johor dah bertukar cutinya pada hari Jumaat dan bekerja pada hari Ahad jadi kat legoland pada hari minggu ini agak kurang para pengunjungnya...senang nak berjalan dan nak bermain permainan kat situ...kalau tidak memang tak payah kena beratur panjang baru boleh bermain...bila dah tak ada ramai orang boleh la bermain berulang-ulang kali...


Dalam hujan renyai2 pun masih nak rasa naik bot ni ! selalunya kalau ramai orang memang tak merasa la nak naik..selalu masuk legoland ni tapi tak pernah sekali pun mencuba nak naik memandangkan mesti ramai pengunjung jadi semalam bila kurang pengunjung terus jer mencuba...


hujan renyai-renyai masa ni tapi sempat lagi nak berposing berdua-duaan kononya nak romantik la sangat....
  


sempat bergambar kat santa tu bersama cucu kesayangan mama ni...


nak juga berposing sorang-sorang heeheee...


hepi berjimba bersama-sama semalam...


p/s keluargalah segala-galanya...

15 comments:

  1. waduh...
    rajin sungguh mama pergi Legoland.
    happening sungguh tgk gambar kat sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam shark....cuti2 tempat yg senang nak bawa Awisy pi legoland jer...

      Delete
  2. Kan kakak dah kata kalau pergi lagi kakak nak ikut hihi...
    Suka betullah Awisy. Kakak semalam di rumah sendirian boring tau Mas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalamualaikum kakzakie...oh yer ke lain kali jom la pi sekali..:)

      Delete
  3. Syoknyaaa outing dgn family ;

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam nina...betul tu syok hujung minggu dpt berjimba ngan family...:)

      Delete
  4. salam...wah seronoknya mama....sellau kan mama gi legoland tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam .....kiranya jika hujung minggu kalau x ke mana mmg ke sana sbb bawa Awisy jenjalan...:)

      Delete
  5. dai dulu tertanya2...mama ni nenek ke? tak nampak mcm nenek pon, seriously... kalau sy nk gi legoland bule lah tanya mama penginapan murah ...hheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam msred...hehehee yer ke....boleh apa salahnya...:)

      Delete
  6. ntah bila nak sampai kesana..jauhnya dari kedah nak kesana hehe

    ReplyDelete
  7. boleh pergi dah ye hari ahad? hehe kalau gi legoland main beratur2 tu malas..

    ReplyDelete
  8. untung la mama.. asik ke Logoland jer.. ;)

    ReplyDelete