06 January 2014

# Cerita Aiman Nuqman

Semakin Membesar Semakin Lasak

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...



Aiman terjatuh tadi tak tahu macam mana boleh tergolek agaknya dia...bila dah terjatuh menangis la jawabnya sambil menahan kesakitan dan tak sedar pula rupa-rupanya bercalar sedikit kat pipi kanannya...dari cerita anak mama tadi Aiman nak berdiri kat kereta mainan Awisy tapi tak boleh lalu dia terjatuh...tak tahu la apa yang menyebabkan muka Aiman bercalar semasa jatuh tadi... 

kesian Aiman dah bercalar pula pipi kanan...tadi semasa sampai kat rumah mama pipi sebelah kiri yang bercalar dan balik dari rumah mama pipi sebelah kanan pula yang bercalarnya...budak-budak ni semakin hari semakin panjang dah akalnya dan mulalah banyak ragamnya ! itu yang dah mula bercalar sana sini...memang si kecik ni dah semakin lasak rupa-rupanya...Aiman dah mula nak memapah sekarang ni habis semua tempat yang boleh buat dia berdiri dia berdiri...tak lama lagi dah boleh berjalan pula...

6 comments:

  1. Aduiii. Mcm sakit jeaa.. huhu. Jgn nakal2 yea aimannn

    ReplyDelete
  2. ala...siannya...dah bercalar..

    ReplyDelete
  3. bebudak mama, lagilah lelaki
    aktif tak terkawal! hehe

    cer mama standby coolbag, tak pun ais
    kalau ada calar camni, tekap aje ais
    kurang sikit calar tu

    belajar time PBSM dulu =)

    ReplyDelete
  4. hehe kadang2 tu pening tgk ragam mereka

    ReplyDelete