04 January 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Melayan Keletah Si Kecik Ni...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


tengoklah tu bila dah pandai berjalan ni macam-macam nak dilakukannya sendiri...kita nak tolak troli Awisy pun nak juga...last-last biarkan jer Awisy tolak troli tu sendiri...puas hati dia dapat tolak troli tu sendiri...bila dah sampai kat tempat ni terus lepas troli tu...


inilah dia tempatnya ! budak kecik Awisy ni terus nak naik bendalah ni..hilang terus troli yang ditolaknya tadi terus melompat nak naik mainan ni...memang pandai yer dah nampak yang best terus jer lepas troli tadi...budak-budak memang suka sangat kalau nampak mainan ini..mama dan papa kenalah sediakan duit jer yer...lepas satu mainan satu mainan hendak dicubanya...

p/s seronok dpt tengok Awisy hepi....

18 comments:

  1. risau kan bila dia org tolak2 trolley ni, takut tolak kuat, trolleh ke depan, dia org pulak tersungkur... apa2 hal, janji happy hu hu hu

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam kakni...tu la kena jaga juga takut laju jer berjln troli tu...:)

      Delete
  2. nampak yg lagi best, terus tak layan benda lain. hehehe. budak2 kann :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam nina...budak2 mmg mcm tu...;)

      Delete
  3. Salam Mama...teringat pulak kat cucu sedara kakpb si Aira. Suka sgt dgn roda troli. Kalau bawa pergi Alamanda mesti dia pelok kaki troli taknak lepas....haha...jenoh la nak menengok dia takut tersepit kaki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam zana...oh yer ke..:)

      Delete
  4. Replies
    1. assalam obat...mekacih yer...;)

      Delete
  5. anak sedara saya pun mcm tu mama.. kalau nampak je, lupa dah benda lain..nak naik tu juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam sya....oh yer ke budak2 la namanya...:)

      Delete
  6. naluri budak2.. semua benda nk dicuba haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam keri...betul tu mmg semua benda baru nak dicubanya...:)

      Delete
  7. rajinnya mama layan keletah cucu kesayangan, beruntung awisy jadi cucu kesayangan yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam nor....cucu sorang boleh la lg dilayan kalau dah ramai susah juga nanti...:)

      Delete
  8. Assalamualaikum kak masz. alahh comelnya dak kecik ni. nak shopping yeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam sheila...heheheee nak pi soping aunty shiela...:)

      Delete
  9. kemain lagi dia dah reti berjalan ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam lyd...betul tu baru dpt kaki nak berjln jer ...;)

      Delete