HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Monday, January 6, 2014

Layan Channel FoodNetwork Ni Terasa Lapar Pulak

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum....

Hujan tak kat tempat kawan-kawan ! kat tempat mama ini dah hujan dari semalam dan hari ni cuaca sejuk jer !  seronoknya kalau dapat tido dalam cuaca sejuk-sejuk beginikan... 

dah petang ni memang tak elok la nak tido waktu macam ni...apa lagi jom kita layan tengok tv channel foodnetwork ni...tak dapat nak makan-makan tengok pun jadi la..!

Memang terasa lapar la perut ni ! kalau cuaca sejuk-sejuk macam ni apa pun sedap dimakankan..tak terfikir pula nak makan apa tapi bila tengok channel foodnetwork kat Astro ni terasa semuanya nak dimakan....

5 comments:

  1. sy mne food channel..layan mata je pun tp ttp happy

    ReplyDelete
  2. lapar dah perut yg sememangnya dah lapar...

    ReplyDelete
  3. salam mama..sm la kite, klu layan citer mcm ni, cpt sgt perut nk berbunyi²..

    ReplyDelete
  4. Kalau tengok rancangan masakan ni memang lapar je. Hehe

    ReplyDelete