HOME CONTACT ME PARENTING RECIPE REVIEW LABEL

Sponsor



Monday, January 20, 2014

Kembang Sakit

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Pada hari Sabtu lepas mama terpaksa pergi ke klinik haiwan di Bandar Baru Uda untuk membelikan ubat buat si comel mama ni...kesian kat Kembang beberapa kali keluar masuk bilik air tapi susah nak buang air kecik kalau ada cuma sedikit jer air kencingnya yang keluar...masih boleh dikawal lagi sakitnya jadi mama dan hubby hanya pergi untuk mendapatkan ubat untuk Kembang saja...alhamdullilah sekarang ni Kembang dah semakin sihat dan dah boleh membuang seperti biasa...

p/s haiwan pun sampai masa sakit juga...

7 comments:

  1. cian kembangg. baguslah dah baik.. semoga kembang baik2 selalu :)

    ReplyDelete
  2. tiannyer, dulu kucing timm ada kena batu krang tau..

    ReplyDelete
  3. Prihatin mama ya. Kalau saya tak tau agaknya ;)

    ReplyDelete
  4. Ya Allah kesiannya dia, alhamdulillah dah sihat ye kak

    ReplyDelete
  5. pets kita kalau sakit susah kan...dia tak leh nak gitau kita

    ReplyDelete
  6. alahai,,, kesiannya.. moga cepat sembuh!

    ReplyDelete