18 November 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Kalau Cucu Boleh Saja...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
kasut baru Awisy..

bila jenjalan semalam tersinggahlah ke satu kedai kasut ni dan terus je menghala ke bahagian kasut kanak-kanak..belek punya belek hubby ada terpandang satu kasut kanak-kanak yang agak comel...

mulalah grandpa dan grandmanya berkira-kira nak belikan sepasang kasut untuk cucu kesayangannya...disebabkan pergi ke kedai tu tak bawa Awisy sekali kami dok agak-agak jer saiz kaki Awisy semasa hendak membelinya...

sempat bertanya kat salesgirl tu kalau tak muat boleh ditukar balik tak jawabnya memang boleh tapi dalam masa seminggu...alhamdullilah bila bawa balik memang muat jer kasut tu kat kaki Awisy...comel plak tu bila Awisy memakainya semalam...seronok Awisy dapat kasut baru dari grandpa dan grandmanya...

p/s cucu baru sorang boleh la...

16 comments:

  1. salam akak..
    comel je kasut tu..hihi
    jemput singgah page baru saya ni kak..
    https://www.facebook.com/pages/Tudung-Terkini/474205746007448?fref=ts
    tenkiu

    ReplyDelete
  2. Kalau dah tiap hari mengulek dah boleh agak saiznya - cantik.
    Msti segal Awisy berkasut baru. Untunglah cucu ada grandpa-ma yg sayang..

    ReplyDelete
  3. Wah, kelihatan sungguh bergaya kasut baru Awisy..

    ReplyDelete
  4. yeyeye awisy dpt kasut baru ekeke

    ReplyDelete
  5. Rindu celoteh mama..
    ira baru active kan balik blog..dah bersarang dah..
    huhuhu...semoga berceloteh lg ye mama

    ReplyDelete
  6. uiyo..
    terbaek ler awisy..
    dop sabo nk tgk dia bergaya ngan kasut nie..
    jgn lupa upload yer mama.

    ReplyDelete
  7. comel kasut nie ..mesti comel awisy pakai

    ReplyDelete
  8. gambar awisy pakai kasut baru xde ke hihihi

    ReplyDelete
  9. untunglah awisy jadi cucu sulung... cute kasut tu..

    ReplyDelete
  10. smartlaaaa kasut awisy..suka jg style ni kak mas..msti comel dia pakai nnt..

    ReplyDelete