17 October 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy Demam La Pula

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum....
Rasanya dah lama juga mama tak menulis dan menjengah blog ni...dah sepi tanpa berita terkini nampaknya ! perasan juga mama ni entah ada yang masih ingat ke tidaknyakan...wah ! macam sibuk bebenor mama ni kan..betul kekawan semua ! mama tak tipu ni hehehe gelak jahat pula ni.. 

mama kebelakangan ni sebenarnya sibuk sikit melayan kerenah cucu yang sorang ni lebih-lebih lagi bila Awisy dan semakin membesar ni...lebih-lebih lagi sekarang ni demam pula tu...memang kena bagi lebih lagi la tumpuan padanya ! kesian Awisy demam pula dia  ! moga cucu grandma ni cepat sembuh yer...

Hari ni pun dah terasa kepenatan nyer mengalahkan apa jer..cucu dah la demam panas grandmanya pun dah macam nak demam juga rasanya ! risau juga mama bila Awisy demam panas macam ni...sekejap kebah badannya sekejap panas balik tak tahu la apa yang Awisy nak pandai lepas baik demam ni nanti....


P/s terasa keletihan  urat saraf dan sendi-sendi ni...

10 comments:

  1. salam mama....kesian arwisy demam..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Mama

    moga dia cepat sembuh

    ReplyDelete
  3. ciannya arwisy..get well soon syg

    ReplyDelete
  4. allah kesiannya.. semoga cepat sembuh ya awisy..

    ReplyDelete
  5. Samala kita lenguh sendi tulang bagai :)

    Kesiannya nengok baby Awisy.. moga cepat sembuh ye sayang

    ReplyDelete
  6. untung awisy sebab ditatang bagai minyak yg penuh oleh grandma..hihi

    ReplyDelete
  7. Ala..siannya. Moga cepat sembuh ya.. Amin

    ReplyDelete
  8. Semoga awish cepat sembuh.. mama pun jangan lupa makan ubat ye :-)

    ReplyDelete
  9. moga cepat sembuh awisy... kesian dia... mmg musim dmm kot kn...

    ReplyDelete
  10. ala cina nyer..muka pun nampak sedih je

    ReplyDelete