22 September 2013

# video # video lagu

Aku Yang Dulu Bukan Yang Sekarang

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


usaha itu adalah satu tangga kejayaan...jika rezeki itu buat kita tetap akan kita perolehi jua dengan izin Allah...inshaAllah
semoga adik Tegar tetap akan menjadi seorang insan yang berjaya dalam hidup dan sentiasalah beringat akan kehidupan yang dahulu...


11 comments:

  1. Dh popular dan kaya dh dye.alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. Kita semua nak kaya tp belum diberi oleh Allah. Mungkin belum betul cara nya, belum cukup ilmu nya atau...... (?)

    ReplyDelete
  3. luqman ade tengok video yang die ditemuramah kt Radio era..huhu

    ReplyDelete
  4. Ema pun cerita pasal Tegar ni.

    ReplyDelete
  5. yup betul tu..kalau kita usaha..kita akan jadi seperti dia.

    ReplyDelete
  6. mmg btuah tegar nie.
    siapa sangka nasib dia skarang dh berubah,

    ReplyDelete
  7. seapt layan lagu ni.. maksud tersirat pun bagus.

    ReplyDelete
  8. InsyaAllah.. Usaha dan tawakal dan redha. ^_^

    ReplyDelete
  9. betul tu kan mama
    ade tengok tegar ni dlm melodi...cilik je dirinya
    moga dia sukses dlm kerjaya menyanyi n dlm pelajaran

    ReplyDelete