27 August 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Semakin Besar Semakin berakal

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Darwisy ! Darwisy ! semakin membesar semakin bertambah akal yer...semakin letih la grandma kalau hari-hari macam ni..tengok tu habis semua barangan mainan dan tisu disepah-sepahkannya...

 
seronok yer Awisy dapat buat rumah grandma jadi macam ni...inilah dia feel budak-budak yang dalam proses pembesarannya...semakin membesar semakin panjang juga la akalnya...ada aja benda baru yang hendak dipelajarinya dan dilakukannya...  

8 comments:

  1. Tak pa bagi chance kat dia.... belajar dengan bermain...

    ReplyDelete
  2. learning process katanya sis.xpelah selerak pon.hehehe

    ReplyDelete
  3. hahahah..comelnya. tgk le cara dia pandang kemre pon tau dia tgh banyak akal tu.

    ReplyDelete
  4. kerja dia 'mengemas' je la kan mama?sama la anak kathy...

    ReplyDelete
  5. alahai. kesian nanny awisy tau. tp kebiasaan la kan mama bile budak2 makin nak mengenal dunia. sume benda die nk buat. :)

    ReplyDelete
  6. salam mama, ada peneman pengubat kala kebosanan..itulah kami , mamaD suka dengan budak kecik dalam rumah..suka tengok gelagat dorang..bersepah tu biasa, kemas sangat kalu otak semak buat hapa..sekadar luahan hati..

    ReplyDelete
  7. wah...makin rajin awisy mengemas umah..hehe

    isi tabung Nuffnang mama kat sini...selamat menabung :)

    ReplyDelete