26 August 2013

# cerita grandmama

Rindu Serindunya...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Terasa rindunya kat blog mama yang dah lama ditinggalkan ini...lama dah cuti raya keadaan kesihatan mama pun kurang memuaskan tu yang kurang mood nak berblogging..
tapi bila dah lama sesangat tak menulis sesuatu kat blog ni terasa malas sangat walaupun begitu dek rindu sangat kat kekawan di alam maya ni menulis juga walaupun hanya ringkas saja coretannya...

macam mana sambutan raya kekawan semua pada tahun ini mama harap semuanya pasti gembira dapat pulang ke kampung beraya dan menyambut bulan Syawal...bila dah mula balik ke bandar pasti ramai kekawan yang pergi menziarahi kekawan yang berada di kota pulakan...

bila pergi beraya dan menghadiri rumah terbuka tu ingat-ingatlah yer jangan terlalu makan makanan yang berminyak ...kesihatan badan kita kena juga dijaga semoga kekawan gembira berhari raya ke rumah teman dan taulan...


5 comments:

  1. selamat hari raya budak tenit...comelnya dia

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya awisy...

    ReplyDelete
  3. slamat hari raya awisy..
    lawo kereta raya dia..

    ReplyDelete
  4. Saya pun rindu kat mama maszul. Take care!

    ReplyDelete
  5. assalammualaikum mama. da lama tk singgah. cx pon da lame tk update blog. heehhe bz la mama. mama jg diri baik2 ya :) get well soon mama :)

    ReplyDelete