29 August 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Ada Saja Benda Baru Buat Awisy

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Setiap hari ada saja perkara baru yang dibuatnya...tengok la kekawan ! apa yang sedang dilakukan oleh Awisy tu...beria-ia Awisy membetulkan tayar walkernya tu...elok pula tu si kecik Aiman dok tengok dan nak join sekali...macam la dah besar sangat gayanya...

macam-macam jer perangai budak kecik dua orang ni...Awisy dah besar dah boleh buat macam tu ! lepas ni Aiman pula mengikut la apa saja yang dibuat oleh Awisy pula...sekejap je dah besar budak-budak kecik dua orang ni dan dua-dua sudah semakin berakal...

16 comments:

  1. sama dengan anak saudara yam...hehe...comel :)

    ReplyDelete
  2. Budak2 zaman skrg bijak2 kan....cepat belajar..

    ReplyDelete
  3. Seronok tengok anak2 sedang membesar ni kan... Syukur Alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. seronok awisy ada aiman jd kwn dia...

    ReplyDelete
  5. Assalmaualaikum kak masz, budak nak membesarkan. sukalah dia nak usik itu ini. haii comelnya budak2 ni. sheila suka budak2 :)

    ReplyDelete
  6. eh, aiman siapa plak mama? Dah ketinggalan keretapi ni..

    ReplyDelete
  7. Ank kecil suka explore mama. Bdk2 mmg suka roda agaknya kan...

    ReplyDelete
  8. saya jiran baru datang mendoakan mama.. hehe

    saya tag mama dalam segmen,jom lah join http://nooramyma.blogspot.com/2013/08/segmen-cn-nak-bagi-hadiah-nak-tak.html

    ReplyDelete
  9. alahai..aktif betul hero2 akak nie..hihi

    ReplyDelete
  10. Bisalah mama.. masa makin lama makin cepat kita rasa.. entah smpat ke tak kita utk beramal, sbgai bkalan akhirat.. yg tua, yg muda tak tahu bila akan pergi..

    ReplyDelete
  11. seronok tgk perkembangan baby kan hehe

    ReplyDelete