01 July 2013

# cerita grandmama

Menjamu Kekawan Di Hari Terakhir Adik

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..

Pada hari Sabtu lepas adalah hari terakhir anak mama yang bekerja di Legoland tu berada di bahagian pembelajaran sebab beliau akan bertukar tugas ke bahagian IT pula bermula pada hari ini...semoga adik dapat bertugas dengan baik di tempat kerja yang baru ini yer...

 Nasi Beriyani,Ayam Masak Merah dan Paceri Nenas

bila dah nak bertukar ni adik meminta mama memasakkan makanan buat kekawannya di hari terakhir beliau di tempat kerjanya yang lama...jadi mama la kena jadi tukang masaknya tapi hanya masakkan makanan yang biasa-biasa jer la...semua bahan-bahannya anak mama yang sediakan mama hanya jadi tukang masakkannya saja.....


penuh satu beg dan inilah juadahnya yang mampu disediakan buat kekawan anak mama semuanya...moga mereka gembira hendaknya..

9 comments:

  1. bertukar bahagian ye.. namapk sedah juadah tu mama :)

    ReplyDelete
  2. SALAM MAMA..SEDAPNYA NAMPAK

    ReplyDelete
  3. ya Allah mama...nampak sungguh menyelerakan..tmbah2 sy mmg gemar makan aym masak merah..nnti blhlh mama kongsikan resepi nk buat aym msk merah..

    ReplyDelete
  4. sedapnya, bila mama nak masakkan untuk kite ek...

    ReplyDelete
  5. bestnye tengok makanan tuuu.=)

    ReplyDelete
  6. Seronoknya di jamu :) nampak sedap je tu..

    ReplyDelete
  7. semoga happy ditempat baru...tapi masih di legoland juga mama kan.....

    ReplyDelete
  8. Nampak sedap la Mama..bertuah kengkawan adik tu

    ReplyDelete