29 July 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Grandpa Melayan Kerenah Cucunya

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..

Awisy semenjak duamenjak ni kalau ke shopping mall kalau nampak bendalah ni mesti nak naik...lebih-lebih lagi yang ada steringnya memang suka la dia...mainan tu dah habis bergerak pun masih tak nak bangun...memang betul la cucu grandma sorang ni dah semakin bijak pandai lagi dia...


kalau dulu masih tak reti lagi kalau bawa pergi ke tempat-tempat macam ni hanya memerhatikan je gelagat kanak-kanak yang lain bermain ! sekarang ni dah pandai minta pula yer..lepas ni pasti nak mintak suruh grandpa dan grandmanya belikan pula kereta mainan besar macam tu...


tengok la tu grandpa sibuk melayan cucunya yang sorang ni...nasib baik la ada grandpa yang sanggup melayan kerenah si Awisy ni..cucu baru sorang boleh la diikutkan kerenahnya macam ni kalau dah ramai tu memang haru dibuatnya...seronoknya bila tengok cucu grandma yang sorang ni dah semakin membesar menjadi budak yang bijak...

p/s nanti minta grandpa belikan satu kereta mainan tu yer...

8 comments:

  1. Biasalah kalau atok/nenek dgn cucu memang macam itu Mas. Kakak percaya lebih 100% kalau grandpa Awisy melayan macam tu sebab bapak kakak pun sama...

    ReplyDelete
  2. Yalah sape tak sayang cucu lagi2 kalau cucu sorang je baru hihihi

    ReplyDelete
  3. Bebudak ni mmg suka benda alah ni kan Mama.. Kalau jumpa mesti nk naik

    ReplyDelete
  4. seronok la kak bila tengok orang ada anak ni.. hmm ada jodoh memang nak nikah awal..

    ReplyDelete
  5. ala comei..sukernya dia naik tu..(^_^)

    ReplyDelete
  6. bertuah awisy...... dpt atuk yg sporting

    ReplyDelete