20 July 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Buah Hati Pengarang Jantung

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


ikut suka hati die je nak duduk...walaupun lori tu kecik tapi muat-muat je untuk Awisy duduk..


tengok la ni atas mainan lori kecik pun boleh jadi...


relax jer duduknya sambil tu boleh main mainan tu lagi...


seronok rasanya hati ini dapat tengok buah hati grandma ni membesar di depan mata...



semoga membesar menjadi seorang insan yang berguna yer sayang...!!!

5 comments:

  1. insyaAllah mama...kita doakan awisy berjaya dlm hidup nanti....

    ReplyDelete
  2. Lebih untung grandma masih muda dan bertenaga boleh main sama:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous20 July, 2013

    doakan yang terbaik untuk awisy..

    ReplyDelete
  4. awisy, akak join main blh? hehe.

    ReplyDelete
  5. hehhee..
    x lama hayat lori tu rasanyer..

    ReplyDelete