18 June 2013

# video # video lagu

Layan Lagu Tema Teduhan Kasih

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...




 Bersama janji kau sentuh rasa percaya
hangat dinginmu mengundang rindu kecewa
hanya aku dihuni sepi rasa kasihmu
Hanyaku yang mencari rembulan masih ada 
mungkin seketika walauku bahagia mengejar bayanganmu
Tak mungkinku beroleh saat indah bersamamu 
hanyaku 
Apakah mungkin berulang janji setia 
Apakan kekal atau menyambut duka
Dan dirimu dijanji sang sempurna dan kecewa
Kini dipulih rasa kasihmu
Hanyaku yang mencari rembulan masih ada 
mungkin seketika walauku bahagia mengejar bayanganmu
tak mungkinku beroleh saat indah bersamamu 
hanya aku
Di huni rasa rindu hanyaku yang mencari
Rembulan masih ada mungkin seketika
walauku bahagia mengejar bayanganmu
tak mungkinku beroleh saat indah bersamamu
dingin rasa kasihmu bagai bintang bersemi
Rindu janji bicara kekal selamanya
Walau sekadar mimpi tak pernah ku peduli
selamanyakan kupasti merindui dirimu 
hanya aku

17 comments:

  1. wah..best lagu tu...dah xdpt nak layan cerita tu lagi..

    ReplyDelete
  2. lagu ni kami berdua sangat suka mama... sebab memang tak pernah miss tengok cerita ni... *_^

    ReplyDelete
  3. Kumpuln hyper act kn mama??

    ReplyDelete
  4. salam..teduhan kasih....cerita kegilaan ramai skunk..hehehe

    ReplyDelete
  5. mama, ary tengah dengar lagu ni lah ni^^

    ReplyDelete
  6. dah lama terlepas layan citer ni. balik keje sampai rumah dah pkul 9 malam. wuuuu

    ReplyDelete
  7. ececeh ramai dah suka ngan citer ni hehehe..mmg layan abis..

    ReplyDelete
  8. Bila dengar selalu lagu ni macam best kan..

    Now dok cari untuk dijadikan ringtone..HEHEEE

    ReplyDelete
  9. teduhan kasih punya pasal, tiap hari sy duk berebut remote ngan anak sbb dia nk tengok kartun..

    lagu ni mmg sangat2 best..layan..

    ReplyDelete
  10. best kan lagu ni..jom ke blog farisha layan lagu ni :)

    ReplyDelete
  11. best lagu nie mama.....

    ReplyDelete
  12. kita suka lagu ni kak.. best kak

    ReplyDelete