24 June 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy ! Awisy ! Apa Gaya La Tidur Macam Ni...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Awisy! Awisy ! apa fesyen la tidur dalam buai macam ni gayanya..nak tidur pun boleh buat macam-macam gaya dalam buai ni ! kalau kat atas katil boleh la nak golek-golek  dulu ! ni kat dalam buai pun macam tu juga...macam-macam la Awisy ni semakin besar semakin bertambah la akalnya ni yer...


bermacam-macam caranya Awisy tidur di dalam buaian ni...kekadang risau juga dibuatnya kalau ditinggalkan memang boleh Awisy keluar sendiri dari buaian la jawabnya...

11 comments:

  1. Dalam buai pun nak meniarap ya.. mmg risau kalau tidur mcm ni. Kenalah cari kain buai yg bertutup depan belakang mama.

    ReplyDelete
  2. kemain lagi gaya tidur dia kan. bese la budak2.hehehe

    ReplyDelete
  3. haha. comel.
    tapi takut tersilap gaya tido bahaya jugak tu

    ReplyDelete
  4. heheheh...semakin aktif awisy ni mama..

    ReplyDelete
  5. dia selesa dah tido camtu kot kak mas hehehe..kita la kena rajin tgk dia tido :)

    ReplyDelete
  6. Haha.. tertidur ketika menggeliat kot ni..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum mama...comelnya..mesti gaya superman tu

    ReplyDelete
  8. ololooo comel je gaya tido :)

    *mama, kalau nk apply, mama printscreen UV dekat nuff tu yg selama sebulan tu... lps tu mama hantar emel dkt exabytes... mama baca syarat2 dia dekat sini... :-)

    http://blog.exabytes.com.my/2011/12/28/exabytes-100-blogger-ads-program/

    kalau xphm, tanya saya semula yer

    ReplyDelete
  9. kalau saya dulu, tambah kain lain, jahit pada bahagian kepala anak, bahagian kaki pula taruk pin,... kalau tak memang terjatuh, lagi2 bila naik buai elektrik!

    ReplyDelete