12 May 2013

# master chef

Pak Nil Menarik Diri

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Sedihnya Pak Nil telah terkeluar tadi dalam Master Chef Selebriti musim ke 2 malam ni..beliau terpaksa menarik diri kerana mempunyai masalah peribadinya sendiri...atas alasan itu Michael Ang yang sepatutnya terkeluar malam ni telah terbatal...diharap semoga ibu Pak Nil segera sembuh dari sakitnya yer... 


8 comments:

  1. Sedihnya pak nil dah keluar..
    Btw nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

    insanbiasabiasa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. pak nil lakukan sesuatu yang amat betul :)

    ReplyDelete
  3. yeke Mama?da rase tak best la nk tgk MCS2 lg da pasni..Ape pun diharapkan ibu die cpt sembuh

    ReplyDelete
  4. Sama2 doakan kesembuhan ibu pak nil..

    ReplyDelete
  5. sedihnya Paknil keluar..
    tapi takpelah, dia keluar demi Ibunya...

    ReplyDelete
  6. Tak tgk MCS. Astro nan hado.

    ReplyDelete
  7. suka tengok paknil kat Masterchef..tetiba sayu lak sebab paknil dah takde..

    moga ibu paknil cepat sembuh..

    ReplyDelete
  8. takde rezeki pak nil nak sampai ke final..... takpe.... jaga ibu itu yg lebih utama.....

    ReplyDelete