18 May 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy Ingat Ada Kawan La Tu...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..



Awisy terkejut grandma ikut dia ke pintu peti ais tu...dah berkali-kali Awisy menghadap pintu peti ais yang boleh nampak wajahnya kat situ...


bila dibiarkan mulalah dia kesitu semula...nak tengok dia buat apa tu..


inilah kerja Awisy bila dah sampai ke pemegang peti ais tu...agaknya Awisy nampak ada bayang orang dalam pemegang tu agaknya...bila dah dekat mulalah Awisy meletakan kepalanya kat situ seperti selalu dia buat kat grandma dia..nak tergelak tengok kelakuan Awisy tu mungkin sangka Awisy ada orang la kat situ agaknya boleh laga-laga kepala kat situ....

11 comments:

  1. hehehehh aloooo comelnya

    ReplyDelete
  2. alahai awisy.... nenek tak ajar ke.. yang kat sebelah sana tu pun awisy juga...

    ReplyDelete
  3. hehehehe..mesti awisy pelik tu..

    ReplyDelete
  4. Salam mama, pcl suka layan budak2 kecik...kalau blh memain..lg best !

    ReplyDelete
  5. hhehehe.. comel ja tgk awisy

    ReplyDelete
  6. hahaha..kelakau pulak saya baca n3 ni..tapi comel jer gelagat si kecik ni..

    ReplyDelete
  7. salam mama..comel jer awisy nie..nanti lelamer mesti dia suka tgk wajahnya kat cermin

    ReplyDelete
  8. haha... comelnya Awisy ^^ Awisy fikir dia ada kembar kot.. hehe :D

    ReplyDelete
  9. haha good entry
    http://long-cham.blogspot.com/2013/05/samsung-yang-hampeh.html

    ReplyDelete
  10. hahaha lawak awisy eeiii geram je tgk rasa cium je lama2..

    ReplyDelete
  11. Hehhehehe..
    Dia main cak2 dengan imej sendiri kot Mama... =D

    ReplyDelete