JIRAN TETANGGA

Thursday, April 18, 2013

Semakan Daftar Pemilih

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Jom kekawan kita menyemak status kawasan di mana tempatnya kita akan pergi mengundi nanti...mama baru saja menyemaknya tadi dan kawasan tempat mama mengundi masih lagi di Melaka...

terpaksa jugalah kami sekeluarga pulang ke Melaka untuk mengundi nanti..asal johor tapi masih dok mengundi di Melaka...bukan apa alamat ic mama masih lagi di Melaka tu yang terpaksa mengundi di Melaka... 


pada kekawan yang masih belum menyemaknya cepat-cepatlah yer... klik ke http://daftarj.spr.gov.my/...
mengundi itu adalah tanggungjawab kita pada negara dan ianya adalah rahsia yer...
selamat mengundi semua...


p/s nak pi tukar ic baru pun malas...

14 comments:

  1. eh mama ngundi dkt melaka ke?wahhh ingtkan kat pasir gudang..hehe...selamat mengundi...

    ReplyDelete
  2. jom semak...kena balik gerik laaa..hihi

    ReplyDelete
  3. Kakak pulak Mas walau alamat ic lama dah tukar address JB tapi tempat mengundi masih di Pontian. Ala dekat aje kakak pun selalu balik kampung tak sampai sejam dah sampai...

    ReplyDelete
  4. M dah semak...selamat membuat Pilihan yg bijak ye mama

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum mama,

    yey saya pengundi Pahang, selamat mengundi mama :)

    ReplyDelete
  6. meh mengundi
    tp sy x balik..huhuhu
    selamat mengundi mama mz
    undilah utk pemimpin kita yg berwibawa

    ReplyDelete
  7. Selamat mengundi mama..sama la saya. Saya 1st time ni..hehe excited

    ReplyDelete
  8. mia dah check dahhh aritu... selamat mengundi ya mama...

    ReplyDelete
  9. Selamat mengundi kepada semua. cepat semak..Hehe

    ReplyDelete
  10. yeayy.. jom kita mengundi Mama..

    ReplyDelete
  11. mama ngundi kat melaka ye....ingat kat johor...

    ReplyDelete

DUIT TABUNG